Pages

Tuesday, February 10, 2009

Added Value

النهاردة انا مش هاتكلم عن الحوارات الغريبة اللى بقابلها كل يوم فى رحلة الصباح و المساء. انما المرة دى كنت فى رحلة فى طريقى للبحث عن اصدقاء وهو طريق بردوا مليان بحاجات غريبة جدا . واكيد طبعا قليل قوى من الناس اللى يقدروا يضيفوا قيمة فى حياتنا عشان كدة انا عايزة ابعت شكر كبير جدا لانسان عزيز على قوى قوى, وبرغم ان احنا نعرف بعض من فترة صغيرة الا انة اضاف معانى جميلة و قيمة كبيرة للكلمات بتاعتى البسيطة ودة اللى حصل ....انة بعد ما قرا المواقف اللى بتقابلنى فى سكة سفر.....قال لى " انتى ممكن تضيفى اغنية قريبة توصف المواقف دى" بس طبعا انا خبراتى فى التكنولوجيا مش كبيرة . ولان هو حد شاطر قوى و كمان متخصص فى قصة التكنولوجيا دى فكان لة الفضل فى انة يضيف الاغنية اللى انتوا بتسمعوها دلوقتى.
مبسوطة قوى ان لسة في بشر بقابلهم ممكن يأثروا فى حياتى بالايجاب وهاكون مبسوطة اكتر لما يكون دايما موجود بيلفت نظرى للافضل و كمان بيساعدنى اوصل لية. وبتمنى انى اقدر اضيف قيمة انا كمان.
رغم انك رفضت اضافة اسمك فى البروفيل بس انا دايما هافضل مدينة لك بالاضافة دى

No comments: